משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

כסאות האוכל הכי מומלצים לתינוקות
כסא אוכל לילד

לאחר גיל ארבעה חודשים אפשר להתחיל את הטעימות הראשונות של התינוק. זהו רגע מרגש מאד ותוך חודשים ספורים התינוק, שעד לא מזמן היה ניזון מחלב אם או תמ”ל ישב עם כל המשפחה ליד השולחן. המאורע מביא איתו את הרצון לחקור על כסאות האוכל הכי מומלצים לתינוקות.

רגע לפני שאפשר יהיה לבחון את הדגמים השונים, חשוב להבין מדוע יש צורך בכסא ייחודי לתינוק ומה הופך אחד למומלץ לעומת האחר. נתחיל מכך שהישיבה עם המשפחה לצד השולחן היא רגע חשוב, בין אם שני אנשים אוכלים ובין אם סביב השולחן יש אנשים רבים. כסא אוכל לתינוק מאפשר לו לראות מה קורה בשולחן, לבחור לעצמו את האוכל ולהיות חלק מהמשפחה.

החוויה של האכילה לצד השולחן היא חלק טבעי מהגדילה ועל אף שאת הטעימות הראשונות אפשר לעשות גם כשהתינוק בטרמפולינה או על הברכיים של אחד ההורים, במהרה הוא יהיה יציב ויישב בעצמו. ברגע שהדבר קורה, זה הזמן להתחיל לשבת יחד, להעניק חוויה של אכילה וליצור רגעים רבים מרגשים.

כסאות האוכל הכי מומלצים לתינוקות – מה הופך אותם למומלצים?

בהסתכלות על הדגמים השונים של כסאות האוכל אפשר לתהות על ההבדלים בניהם ומה הופך חלק למומלצים או מתאימים יותר לבית לעומת אחרים. בבחינת המוצרים השונים יש להביא בחשבון כי יכול להיות שצורך של משפחה אחת יהיה שונה מצורך של משפחה אחרת. אנחנו חיים בבתים שונים, בגדלים שונים ולכן יכול להיות שמה שיתאים לנו לא בהכרח יתאים לחברים ואפילו לשכנים שלנו.

כשאנחנו מסתכלים על הדגמים השונים, עלינו לבחון דבר ראשון את נושא הבטיחות כשאין להתפשר עליו בשום אופן. לאחר מכן, עלינו לבחון את הגודל של הכסא, צורת המושב, יכולת הקיפול שלו ואופן הניקוי שלו. אפשר למצוא כסאות נפלאים במראה שקשה לנקות אותם ועבור חלקנו זה נושא משמעותי.

עוד נקודה שחשוב לבחון היא כמובן התקציב כאשר אפשר למצוא כסא אוכל מומלץ לתינוק בתקציב שיתאים לנו באופן אישי. עכשיו, לאחר שברור מה עלינו לבחון בכל אפשרות, זה הזמן להסתכל על חלק מהדגמים המובילים אותם ניתן למצוא באתר.

ספורט ליין

חברת ספורט ליין מייצרת את כסא האוכל קומדו. זהו כסא מפואר בעל מספר מצבי גובה ומספר מצבי ישיבה כך שאפשר להשתמש בו מהטעימות הראשונות ועד שהילד גדל ויכול לשבת כמו כל בני המשפחה סביב השולחן. הכסא עומד בתקן לילדים ומתאים עד למשקל 15 ק”ג. בקצרה, אלו 7 סיבות לכך שהכסא מומלץ:

  1. לכסא 7 מצבי גובה, מה שמספק האכלה אופטימלית בכל שלב התפתחותי.
  2. ריפוד דמוי עור נשלף לשטיפה וכביסה קלה.
  3. קיפול לממדים קטנים המתאימים לאחסון וכן לבתים מארחים.
  4. מגש אוכל כפול לניקוי במדיח ולשימוש ביום יום כולל הפרדה בין חלב לבשר.
  5. רצועות הקשירה מעניקות בטיחות מרבית כשהתינוק מרגיש נינוח.
  6. משענת הרגליים הופכת את האכילה לרגועה גם כשהיא נמשכת זמן רב.
  7. שלושה מצבי ישיבה הניתנים לשינוי בהתאם לשלב ההתפתחותי של התינוק.

אינפנטי

חברת אינפנטי מציעה את דגם אניס המתאים מהטעימות הראשונות ועד שהילד יושב כמו כולם. אניס הוא דגם מומלץ מסיבות רבות:

  1. הכסא מתאים מהטעימות הראשונות ומלווה את המשפחה כשהתינוק יושב באופן יציב.
  2. ריפוד דמוי עור קל לניקוי ואינו סופג נוזלים.
  3. מגש מתקפל למצב קיפול קומפקטי לאחר האוכל.
  4. חמישה מצבי ישיבה המתאימים למצבי ההתפתחות השונים.
  5. 2 גלגלים אחוריים לתנועה אופטימלית ופשוטה בחלל.
  6. מנח רגליים בעל שלושה מצבי גובה כך שרגלי התינוק לעולם לא באוויר.
  7. מתאים מגיל שישה חודשים ועד גיל שלוש שנים.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »
לפרטים ולהזמנות