משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

לול קמפינג רגאלו אינפנטי
לול קמפינג רגאלו אינפנטי

חיפוש אחר הלול המושלם יכולה בקלות להוביל אותנו אל לול קמפינג רגאלו אינפנטי. הוא מתאים לשימוש בחוץ אך גם בבית. הוא קל לקיפול, נוח לפתיחה ואנחנו יכולים לספור בקלות לפחות חמש סיבות להתחדש בו.

5 סיבות להתחדש עם לול קמפינג רגאלו אינפנטי

הסתכלות על שלל מוצרי התינוקות יכול להעלות את השאלה מה אנחנו באמת צריכים ועל מה אנחנו יכולים לוותר. אם התקציב שלנו לא מוגבל, אנחנו יכולים למצוא מגוון צעצועים ורהיטים שישמשו אותנו. כיוון שזה לא תמיד המצב, חשוב שנבין מהם היתרונות של כל מוצר ומוצר כשאלו היתרונות של לול קמפינג:

1.     בילוי בטוח ונוח מחוץ לבית

העובדה שהפכנו להורים לא אומרת שאנחנו לא צריכים לצאת ולבלות בחוץ. לול קמפינג מאפשר לנו לצאת לכל מקום בלי לדאוג לסביבה של התינוק. הלול מורכב בקלות ומציע משטח משחק ושינה בטוח, בלי לחשוש ממה יש בסביבה, חפצים קטנים ונוחות התינוק.

כיוון שדפנות הלול עשויות רשת, אפשר גם לראות את התינוק וגם להיות רגועים שהוא מקבל אוויר צח כפי שמגיע לו. אין כל ספק כי הורים אשר רוצים לצאת בבטחה, לבלות גם בחוף הים ובטבע, ימצאו שזהו הפתרון המושלם עבורם.

2.     חברת אינפנטי המובילה במוצרי תינוקות

חברת INFANTI היא חברה מובילה בכל הנוגע לייצור מוצרי תינוקות. החברה עוסקת בתחום שנים ויודעת לשים דגש על הצרכים האישיים והצרכים הבטיחותיים של התינוק. כאשר אנחנו מסתכלים על החברות השונות, אנחנו יכולים להיות רגועים כשאנחנו בוחרים באינפנטי.

חשוב מאד להסתכל על כל מוצר שאנחנו קונים ולוודא כי הוא מתאים לצרכים שלנו, לגיל התינוק ולמשקלו. במקרה זה, הלול מתאים מגיל לידה במצב עריסה ולאחר מכן במצב לול עד למשקל של 15 ק”ג. בנוסף לכך, העיצוב של הלול מושלם לכל סביבה ומציע התנהלות קלה ומהירה.

3.     מיטה נוספת בבית ובבתים מארחים

פעמים רבות אנחנו רוצים שתהיה לנו עוד מיטת תינוק בבית. בחודשים הראשונים התינוק ישן הרבה ואנחנו רוצים שיהיה בסביבתנו גם אם אנחנו עסוקים בדברים אחרים. אין זה משנה אם אנחנו רוצים לשבת ברוגע בסלון או להכין אוכל במטבח, אנחנו רוצים להיות בקשר עם התינוק.

לול קמפינג שני שלבים של אינפנטי נותן לנו למעשה מיטה נוספת לבית שלנו או לכל בית שאנחנו הולכים אליו. הלול מתקפל בקלות ובמהירות כך שכשאין לנו צורך בו הוא יכול להיות סגור אם רק נרצה בכך. זהו פתרון מושלם גם לבית שלנו וגם כשאנחנו מתארחים אצל אחרים.

4.     קיפול קומפקטי ומהיר

כולנו יודעים שהתארגנות עם תינוק לוקחת תמיד יותר זמן מכפי שתכננו. לכן, אנחנו צריכים שיהיו לנו מוצרי תינוקות שתומכים בפעילות היום יומית ומאפשרים לנו להתנהל בקלות ובנוחות. לול לתינוק אשר מתקפל במהירות ובצורה קומפקטית הוא פתרון מושלם לכל כך הרבה צרכים.

רגאלו של אינפנטי מגיע עם תיק נשיאה כך שאפשר לקחת אותו ממקום למקום בלי שהוא יפתח לפתע וללא חשש מכך שהוא יתלכלך בדרך. בקיצור, נוח, קומפקטי ומתאים בדיוק להתנהלות עם תינוק או תינוקות קטנים.

5.     בטיחות התינוק בכל מקום

הלול מתאים לשני מצבים, הראשון הוא עריסה כשהמשטח מוגבה ואנחנו יכולים לראות את התינוק. שלב זה מתאים לחודשים הראשונים ועד שהתינוק מתחיל להסתובב, להתהפך ולהיות יותר עצמאי. בשלב הבא יש להוריד את משטח השכיבה למטה ובכך להבטיח לנו ולתינוק סביבה אידאלית.

הדפנות של הלול עשויות רשת כך שהתינוק נושם בקלות בפעילות ובשינה ולכן הוא יכול לשמש אותנו גם לזמן ממושך ואפילו לשינה בטבע.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »
לפרטים ולהזמנות