משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

סלקל CYBEX דגם ATON XL כולל מערכת בטיחות סנסור – סקירת מוצר
Cybex Aton XL

סלקל Cybex דגם Aton XL מגיע עם מערכת בטיחות הכוללת סנסור העומד בתקנות התעבורה המחמירות. בקצרה, נגיד כי זהו מושב בטיחות איכותי, קל משקל, נוח לשימוש ושעבר בהצלחה הגבוהה ביותר את מבחני הריסוק. התוצאה שווה את המחיר ואת הרוגע במהלך הנסיעה.

Cybex Aton XL מתחרה בכל מושב בטיחות כשהוא מקבל מההורים ציון גבוה בכל מדד. הוא פשוט להתקנה ברכב, הבד שלו רך והריפוד עבה. הוא אמנם לא מתאים לכל עגלה, אך ניתן לשאת אותו על ידי הוצאה פשוטה מהרכב. אמנם אף אחד לא רוצה לחשוב על כך, אך בתוצאות מבחני הריסוק הסלקל קיבל תוצאות טובות, בין היתר בשל החיבור הקל שלו לרכב.

תוצאות מבחני הריסוק

סלקל לתינוק צריך להבטיח להורים ולתינוק מרחב מוגן בתוך הרכב. אחד המדדים החשובים לבדיקת האיכות שלו הוא מבחן הריסוק ואין כל ספק כי סלקל Cybex דגם Aton XL עושה בדיוק את מה שמצופה ממנו לעשות. הוא עומד בהצלחה בכל מבחני הריסוק ונותן את רמת ההגנה הטובה ביותר שאנחנו יכולים לבקש לעצמנו.

Cybex עומד בכל מבחני הריסוק בהצלחה והוא נמצא בין המושבים המובילים. הדבר בא לידי ביטוי גם בפגיעת פרונט וגם בפגיעה צידית כאשר יש לשים לב כי ההמלצה היא להושיב את התינוק במושב האחורי בלבד (גם אם אפשר לנתק את כרית האוויר ברכב).

התקנה פשוטה

כהורים, כשאנחנו מסתכלים על סלקל בטיחותי במיוחד, אנחנו רוצים לדעת כי בחרנו נכון והתקנו נכון. אין זה מספיק שהסלקל יעמוד בתקנים המחמירים ביותר ויעבור את מבחני הריסוק אם אנחנו לא מתקינים אותו כראוי. אנחנו צריכים מערכת קלה לשימוש, גם כשהתינוק שלנו ברגעים פחות נינוחים וגם כשאנחנו ממהרים להגיע ליעדנו.

ההתקנה של Aton XL נעשית באמצעות חיבורים פשוטים לשלדת הרכב וכן עם רצועת הידוק חד צדדית. כל הורה יכול לקרוא את הוראות ההתקנה ולהציב את הסלקל במושב בצורה בטיחותית שתבטיח שבמידת הצורך התינוק יהיה מוגן כראוי. נושא ההתקנה יכול להיות משמעותי ולהפריד בין בטיחות לבין סכנה. כאן, אין כל ספק כי כל הורה מקבל מענה לכל הצרכים.

סלקל עם מערכת בטיחות

סלקל CYBEX מגיע עם מערכת בטיחות אשר נועדה למנוע את שכחת התינוק ברכב. כולנו עמוסים, ממלאים מגוון משימות ומוסחים בקלות. מערכת הבטיחות עומדת בתקנות אשר נכנסו לתוקף בשנת 2021 ובנוסף היא שולחת התראות חיוניות להורה בעת הצורך. המערכת מתריעה בפני שכחת התינוק ברכב ויותר מכך. היא מזהה פתיחה של החגורה, מתריעה כשהמושב חם או קר מדי, על ישיבה לאורך זמן רב מדי ואם ישנה חריגה מהמדדים הנורמליים שהוגדרו בתחילה, היא תשלח הודעה.

המטרה שלנו, ההורים, היא להבטיח שהתינוק שלנו יהיה מוגן, גם כשאנחנו מתרכזים בנהיגה. אין כל ספק כי סלקל CYBEX דגם  ATON XL הופך את המשימה לפשוטה עבורנו. התכנון, העיצוב והביצוע, מיועדים שיהיו לנו חיים נעימים ונוחים יותר.

מדוע סלקל CYBEX דגם  ATON XL מומלץ כל כך?

כהורים, עלינו לעשות כל יום בחירה חדשה. חברת סייבקס הופכת את החיים שלנו לקלים יותר. היא מציעה לנו סלקל לתינוק בעל מערכת בטיחות, נוח לשימוש, קל להתקנה והוצאה ולניקוי. התינוק נהנה ממושב שנעים לו לשהות בו ואנחנו נהנים מהידיעה שטוב לו במושב.

אנחנו לא רוצים להתפשר על שום דבר וחברת סייבקס דאגה שלא נצטרך לעשות זאת. הדגם המתקדם של החברה נמצא כאן באתר לרכישה ישירה, משתלמת ובמשלוח עד הבית.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »
לפרטים ולהזמנות