משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

עריסה לתינוק דגם עדן
עריסה לתינוק דגם עדן

עריסה לתינוק דגם עדן יכולה להיות תוספת מושלמת לבית עם תינוק. אנחנו ההורים חווים חיים דינמיים אך התינוק זקוק למקום השינה שלו, הוא צריך אזור רגוע ואנחנו רוצים לדעת שהוא תמיד במקום בטוח. עריסה לתינוק מאפשר לנו לדעת שהוא נמצא בסביבה המתאימה לו, בכל שעה של היום.

התינוק הרך נוטה לישון שעות רבות במהלך היום והנחתו בחדר המרוחק לא מתאימה לכל ההורים. הרצון לכך שתהיה עוד עריסה בבית הוא רצון של הורים רבים והפתרון של עריסת פלסטיק יכול להיות מושלם. אפשר להעביר את העריסה בית החדרים בקלות תודות לגלגלים ולהעביר את התינוק איתנו למקום בו אנחנו נמצאים.

כשהתינוק גדל ומתחיל להסתובב, זה הזמן להוריד את המשטח מטה ולהמשיך לשים אותו לשינה ולמשחק בתוכו. זהו פתרון מושלם לא רק לזמן השינה אלא גם למשחק בטוח ובעיקר כשאנחנו רוצים לוודא שהוא לא מגיע לחפצים קטנים וצריכים להתעסק בדברים שונים שלא מאפשרים לנו להסתכל על כל פעולה שלו.

היתרונות של עריסה לתינוק דגם עדן

עריסה יכולה להיות פתרון מושלם בתור מיטת תינוק נוספת בבית או בבית בו אנחנו מבקרים. אם אנחנו רוצים ללכת לארוחה משפחתית, מפגש עם חברים ואפילו לפיקניק, עולה אצלנו המחשבה היכן התינוק שלנו יהיה. הוא הרי צריך מקום לנוח בו, לשחק בבטחה ולישון בשעה המיועדת. עריסת פלסטיק של עדן מתקפלת ומתאימה למעבר בין בית אחד לאחר ולשימוש בחוץ.

במקרה שאנחנו חוששים מכך שהעריסה תהיה “בכל מקום, או באמצע הבית, אין מה לדאוג כיוון שהקיפול מאפשר לנו לסגור אותה כשהיא לא בשימוש (אם כי ניתן לשער שבחודשים הראשונים היא תהיה בשימוש). תודות לשני המצבים שלה היא מתאימה מגיל לידה ועד שהילד גדול ומתחיל להתעניין במשחקים שונים ובעיקר, בחפצים שהוא לא אמור לשחק איתם.

מיטה נוספת, מיטה לסבא וסבתא ולנסיעות

עריסת עדן של סופר בייבי מאפשרת לנו ליהנות ממיטה נוספת לשימוש בבית שלנו, שימוש קבוע או זמני אצל סבא וסבתא ולכל נסיעה. היא מגיעה עם גלגלים ומעצור שמאפשר לשים אותה בכל מקום בידיעה שהתינוק יישאר בדיוק באותו המקום וכשאנחנו צריכים, אנחנו יכולים לאחסן אותה.

עבור סבא וסבתא שאוהבים לארח את המשפחה זהו פתרון אידאלי כיוון שהם יכולים לקפל את העריסה בקלות ולהשתמש בה לאורך חודשים רבים. זוהי השקעה מצוינת כאשר העריסה מגיעה עם מזרן המתאים בדיוק לגודל שלה ושמתאים לצרכים הפיזיולוגיים של התינוק.

מידע טכני על עריסה לתינוק דגם עדן

עריסת תינוק מתקפלת יכולה להיות תוספת מושלמת לבית או לבית מארח. דגם עדן מאופיין במפרט הטכני הבא:

  • מידות: המידות החיצוניות של העריסה 95X61 ס”מ, מה שמאפשר לשים אותה בכל מקום. המידות הפנימיות 90X56 ס”מ כך שלתינוק יש מרחב מתאים לשינה ופעילות.
  • העריסה מגיעה עם גלגלים ומעצור כך שגם לאחר ניתוח קיסרי או בשל מגבלה אפשר להעביר אותה בין החדרים אך גם לעצור את המעבר ולאבטח אותה.
  • העריסה מפלסטיק והופכת ללול כשיש לה תו תקן ישראלי לשימוש לתינוקות. העריסה מתאימה מגיל לידה ועד גיל שלוש.
  • לנוחות השימוש, ניתן להציב את המשטח גבוה או בגובה הנמוך שלו. יש לשים לב כי כשהתינוק מתחיל להתעניין בסביבה ולהסתובב זה הזמן להוריד את המשטח.
  • קל לקפל ולאחסן את העריסה והיא מתאימה לשימוש בבית כמיטה נוספת, בבית מארח ומתאימה לנשיאה לטיולים.
  • החברה היצרנית, סופר בייבי, ידועה במוצרי האיכות שלה. החברה מתמחה במוצרי תינוקות, עומדת בתקן הנדרש ומבטיחה לנו רוגע בכל הנוגע לבחירת מוצר התינוקות.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »
לפרטים ולהזמנות