משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

איך לבחור עגלה לתינוק?
בחירת עגלה לתינוקות

אחת ההחלטות שתקבלו כבר בתחילת ההורות שלכם (או רגע לפני) נוגעת לקניות. בשלב זה השאלה איך לבחור עגלה לתינוק יכולה לעלות ובכתבה זו נעזור לכם לבחור את האחת הנכונה.

רגע לפני שניתן לכם טיפים לבחירת העגלה נציין כי ישנן שתי גישות לנושא זה. האחת אומרת שיש לבחור עגלה שתתאים לתקופה הראשונה ואחת שתתאים לאחר שהתינוק כבר מתיישב בעצמו. השנייה אומרת שיש לבחור בעגלה שתתאים משלב הלידה ועד שלא תצטרכו עוד את העגלה.

בשנים האחרונות העגלות עברו שכלולים. הן יציבות, עמידות ואתם יכולים מראש לבחור באחת שתשמש אתכם לאורך כל הדרך. השכלולים והפיתוחים הובילו כמובן גם לריבוי אפשרויות וכדאי שתדעו מה חשוב לבחון לפני הקניה.

נוחות לפני הכל

העגלה משמשת במצטבר במשך שעות. היא שימושית בטיולים, בפארקים, בקניונים ועוד. היא נכנסת לרכב, למעלית ונישאת על גבי מדרכות ישרות יותר ופחות. לכן, הדבר הראשון שיש לחשוב עליו הוא הנוחות ועל הכללים הבאים:

  • חשוב שהעגלה לא תהיה כבדה מדי כך שאפשר יהיה להרים אותה בקלות לרכב.
  • חשוב שהעגלה לא תהיה רחבה מהמעלית בבניין כך שאפשר יהיה להעלות אותה הביתה.
  • רצוי שגלגלי העגלה יתאימו לאזור בו בדרך כלל תטיילו בו. גלגלים קטנים יתאימו לטיולים במקומות סגורים ומסודרים. גלגלים גדולים יתאימו להליכה בשבילי עפר ועל גבי מדרכות שבורות.
  • כדאי לבחור בעגלה עם ידית שניתנת לכיוון כך שתוכלו להתאים אותה לגובה של כל אחד מההורים ואם אפשר, העדיפו עגלה אותה אפשר להסיע בשימוש ביד אחת.

עם או בלי אמבטיה

כשאתם תוהים איך לבחור עגלה לתינוק אתם צריכים לבחון מה אתם צריכים או רוצים. תוכלו לבחור בעגלה עם אמבטיה שמתאימה לחודשים הראשונים או עגלה שנשכבת ל-180 מעלות שתתאים גם היא לתחילת הדרך. אם זהו התינוק הראשון שלכם ואתם חושבים להשתמש בה גם בעתיד, שקלו להעדיף את האופציה עם האמבטיה.

הגדרת התקציב

בכל מה שנוגע למוצרי תינוקות וילדים, תמצאו הפרשי מחירים. המחיר לא תמיד מעיד על האיכות ואתם היחידים שיכולים לקבוע מה התקציב שלכם. זכרו כי חוץ מעגלה תרצו לקנות גם כיסא לתינוק, מיטה, שידה ועוד שלל פריטים. הגדרה של התקציב תצמצם את האפשרויות ותקל עליכם לבחור עגלה איכותית שמתאימה לכם.

איך לבחור עגלה לתינוק דרך האינטרנט?

היום אין צורך לצאת מהבית כדי לקנות עגלה לתינוק. ברכישה באינטרנט תוכלו לסנן את האפשרויות לפי מחיר, חברה מייצרת וסוג העגלה. תוכלו לבחור בעגלה עם או בלי אמבטיה, עגלה שנשכבת ל-180 מעלות או טיולון. לאחר שתבצעו את הבחירה תעברו הליך תשלום פשוט ומאובטח והעגלה תגיע עד אליכם תוך זמן קצר.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »
לפרטים ולהזמנות