משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

אתר אינטרנט מומלץ לעגלות תינוקות
אתר אינטרנט מומלץ לעגלות תינוקות

בחודשים האחרונים אופי הצריכה השתנה. אנשים קונים הכל באינטרנט וגם הקניות לקראת התינוק החדש שעומד להצטרף למשפחה הופכות להיות דיגיטליות. לא תמיד קל לקבל החלטת קניה ברשת ולכן החיפוש אחר אתר אינטרנט מומלץ לעגלות לתינוקות טבעי עבור הורים צעירים והורים שבדרך.

בחירת עגלה לתינוק היא אחת החשובות. העגלה יכולה לשמש מגיל לידה ולמשך שנים אחר כך ולכן יש למצוא חנות עגלות לתינוקות שיכולה להציע מבחר גדול ואיכותי.

מותגים עם שם

לתינוק שלנו לא באמת חשוב מה שם החברה של העגלה. מבחינתו עגלת באמפריידר נשמעת ממש כמו עגלת ג’ואי. הן נשמעות אותו הדבר (ולא שאנחנו באמת קוראים להן בשם היצרן) אך מרגישות אחרת לגמרי וחשוב שהן יהיו “מבית טוב”. כלומר, שהן יהיו ארגונומיות, מתאימות לשלב ההתפתחותי שלו ושאפשר יהיה לסמוך על איכות החומרים שלהן.

מבחר גדול

אתר אינטרנט מומלץ לעגלות יוכל להציע מבחר ומגוון עגלות. בין היתר הוא יוכל להציע טיולונים, עגלות שמגיעות עם אמבטיה, עגלות עם סל קל ואחרות. כמובן, אם אתם מצפים ללידת תאומים אז חשוב שהאתר יוכל להציע מגוון מתאים שהתאומים ירגישו בהם הכי בנוח ושלכם יהיה כיף להסתובב עם העגלה בכל מקום.

מחיר ושירות ללא פשרות

אתרי אינטרנט שונים יכולים להציע שלל עגלות. כאשר הן מוכרות (כלומר של חברות רציניות) אפשר לבצע השוואת מחירים ולראות כי המחיר המוצע באתר באמת אטרקטיבי. כמו כן השירות שהאתר מציע חייב להיות אישי. חשוב מאד לבחון שיש למי לפנות עם שאלות לפני, במהלך ולאחר הרכישה. נקודה נוספת משמעותית היא השילוח שיש לבדוק תוך כמה זמן החנות יכולה לספק את העגלה הנבחרת.

אחריות

חנות המציעה מוצרי תינוקות ובמיוחד עגלות, כסא בטיחות ואחרים, צריכה להציע אחריות. אפשר לברר מראש היכן מתבצעת האחריות ומי יטפל בתקלה או בעיה, אם תעלה בעתיד. כמובן, מעטות הן הפעמים בהן העגלה לא תקינה אך למקרים המועטים שיכולים לקרות חשוב לדעת שאתם יכולים לפנות למקום רציני שנותן לכם אחריות מלאה.

טרנדי – אתר אינטרנט מומלץ לעגלות

טרנדי הוא אתר האינטרנט המוביל למוצרי תינוקות וילדים. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של עגלות תינוקות וטיולונים ממיטב החברות כמו NUNA, JOIE, אינפנטי, באמפריידר. אנו מעמידים לרשותכם צוות מקצועי להתייעצות בכל קניה וכן מבטיחים משלוח מהיר שמאפשר לכם לבחור את המוצרים המושלמים בנוחות שלכם ולדעת שהם יגיעו אליכם בדיוק בזמן.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »
לפרטים ולהזמנות