משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

בחרו מתנה מושלמת לכבוד התינוק החדש
בחרו מתנה מושלמת לכבוד התינוק החדש

תינוק חדש הוא סיבה טובה לחפש אחר מתנה מושלמת לכבוד התינוק החדש. ההתרגשות בוודאי בשיאה ועכשיו נשאלת השאלה האם אתם רוצים למצוא מתנה שימושית שתישאר עם ההורים והתינוק לאורך זמן או רק מתנה שתשאיר רושם ראשוני.

הורים טריים מוצאים שהם צריכים המון דברים שהם לא חשבו עליהם. חלקם מופיעים ברשימות הלידה אך לא נראים חשובים במיוחד בתהליך הקניה, חלקם מפתיעים. ההצעה שלנו היא לחפש אחר מתנה מושלמת שתהיה שימושית ושההורים והתינוק ישתמשו בה לאורך תקופה.

לבחור במתנה שתשמש את ההורים והתינוק

התקופה שלאחר הלידה מאופיינת בהורמונים רבים, התרגלות לחיים החדשים, חוסר שינה וגם הוצאות לא צפויות. ההורים רוצים באופן טבעי להעניק לתינוק את הטוב ביותר ואתם, החברים הטובים או המשפחה הקרובה, יכולים לקנות להם בדיוק מה שהם צריכים.

המשפחה הצעירה תצטרך לצאת לא מעט בתקופה הקרובה ולכן תיק החתלה יכול להיות מתנה מצוינת. האמא המניקה תצטרך להרגיש בנוח וקניית כרית הנקה יכולה גם כן להיות מתנה מתאימה. אם האמא אינה מניקה אך ההורים רוצים להאכיל את התינוק קרוב אליהם, מתנה זו עדיין תהיה שימושית.

מתנה מושלמת לכבוד התינוק החדש

מתנה מושלמת יכולה להיות כזו שמאפשרת להורים להרגיע את התינוק בקלות רבה. נדנדות וטרמפולינות יכולות להיות מצוינות לשם כך. אם אתם מתכוונים להשקיע בהורים הטריים, נדנדת MOVE WITH ME מבית גרקו יכולה להראות שחשוב לכם לפנק את ההורים. כמובן, התינוק ייהנה ממתנה זו שעות נוספות.

מתנה שימושית וקלאסית נוספת יכולה להיות אוניברסיטת פעילות דוברת עברית – חיות בג’ונגל. כל הורה רוצה שהתינוק יבלה בנינוחות על משטח הפעילות ואם אתם רוצים להראות שאכפת לכם מההורים והתינוק החדש והמקסים (כמובן, זו יכולה להיות תינוקת מקסימה), האוניברסיטה היא מתנה מושלמת.

מתנה לתינוק שני (או שלישי)

אם החברים שלכם או קרובי המשפחה עומדים לקראת לידה שנייה או שלישית, אתם יכולים להיות בהתלבטות לגבי המתנה. בדרך כלל מדובר בהורים שכבר יש להם כל דבר אפשרי, מבגדים ועד לצעצועים ואז האתגר מבחינתכם יכול להיות גדול יותר. במקרה של ילדים צמודים תוכלו לקנות לאח או לאחות הגדולה “טרמפיסט” שיוכל להתחבר לעגלה הנוכחית כך שיוכלו לעלות עליו ולטייל עם ההורים בעגלה בלי להיות בתוכה.

אם אתם עדיין מתלבטים מה לקנות, לתינוק, לתינוקת ולהורים, אנחנו נשמח לעזור לכם. צרו איתנו קשר, התייעצו ואנחנו נשמח לשלוח את המתנה אליכם או ישירות אל ההורים הטריים.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »
לפרטים ולהזמנות