משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

עריסת תינוק מתחברת – הפתרון המושלם לשינה משותפת
עריסת תינוק מתחברת

עריסת תינוק מתחברת, נעים להכיר, גם אם מעולם לא שמעת עליה, היא הופכת להיות הבחירה המועדפת של רבים מהאימהות והאבות ברחבי העולם. סקר של Fanfinders משנת 2019 מצא שכ-77% מההורים שקלו לרכוש אותה. אז מה הפך אותה לכל כך פופולרית בין הנסקרים ומה בדיוק היא מאפשרת? כל זה בשורות הבאות.

 

מדוע לרכוש עריסת תינוק מתחברת?

אחת מהסיבות הברורות לרכישת עריסת תינוק שניתן להציב לצד המיטה, היא היכולת לישון בקרבת התינוק. שכן, לאחר מספר חודשים ברחם וציפייה ברורה, ולאחר שרואים את פניו המלאכיים, מי לא ירצה לבלות איתו 24 שעות ביממה. בייחוד כשהוא ישן. ועם זאת, אם רוצים לישון עם התינוק יש לוודא שהוא בטוח, מוגן, ונמצא במרחב אישי ברור. במקום לשים אותו בעריסה מנותקת ונפרדת, ניתן להשתמש בעריסה מתחברת, כך שהמרחב האישי של התינוק הופך להיות חלק מהמיטה: לצד המיטה. כך שכל ההטבות והשמחה שניתן לדלות משינה משותפת עם התינוק עדיין יתקבלו, תוך כדי שהתינוק מקבל אזור אישי משלו.

לא רק זה, עצם היכולת לאפשר לתינוק מרחב שינה אישי משלו, כבר מאפשרת לתינוק ללמוד לישון באופן עצמאי, במרחב משלו, מהרגע הראשון. יש הורים שירצו בזה, יש הורים שלא. זו לכל הפחות אופציה, כאשר מאפשרים לתינוק את המרחב האישי שלו. עריסת תינוק מתחברת, מאפשרת להורים לארגן את תצורת השינה כך שלתינוק יש מרחב בטוח ואישי משלו לצד המיטה שלהם, תוך שהוא עדיין ישן באופן עצמאי ונפרד במידת מה מהוריו.

עריסת תינוק מתחברת מאפשר נוחות גישה לפעוט

עריסה שניתן להניח לצד המיטה יכולה לספק להורים הוכחה למצב התינוק, כל שהם צריכים לעשות זה לסובב את הראש ולראות את שלומו. לא רק זה, באם רוצים לקום באמצע הלילה, או בשעות הקטנות של הבוקר כדי להאכיל או להחליף לתינוק, ניתן לעשות זאת בהישג יד. מבלי לקום מהמיטה. ובכך לצמצם את המאמץ הנדרש כדי לגשת לתינוק, לתת לו מה שהוא צריך ולחזור לישון. ובאם התינוק מתעורר מעצמו באמצע הלילה ומתחיל לעשות קולות, ניתן לשים לב לזה לפני שזה מתפתח למצב של פחד, חרדה או מצוקה, ולתת מענה מידי במידת האפשר. כתוצאה מכך, לא רק שהתינוק ידע, ירגיש ויחווה שיש מישהו ששם לב אליו וער לצרכיו (חשוב עד מאוד בתהליך התפתחות בריא), התגובה החיצונית שלו לא תתפתח לכדי בכי, צעקות ושלל התנהגויות אחרות שיהיה צורך להרגיע ולשכך.

יתרון נוסף לעריסת תינוק מתחברת, הוא כמובן היכולת להשאיר את התינוק במרחב אישי משלו. וכתוצאה מכך, כל חלל המיטה נשאר פנוי להורים. לא צריך להיזהר ולשים לב למנח הגוף, או לתפוס פחות מקום בלילה, שכן המיטה נשארת פנויה לבעליה המקוריים.  עריסות שניתן לחבר לצד המידה יכולות להתאים גם לאימהות שעשו ניתוח קיסרי, בייחוד אם הן מתאוששות, ונחות ולא רוצות להזיז את הגוף שלהן יותר מדי. במקרה זה, התינוק נמצא ממש לידן ולא צריך להפעיל מאמצים פיזיים רבים כדי לגשת אליו, לנוע במרחב או לבדוק לשלומו.

עריסת תינוק מתחברת דגם משי

כשמדברים על עריסת תינוק מתחברת דגם משי, יש להזכיר שמדובר על מוצר שפשוט נוח להרכיב, שמגיע עם אישור של מכון התקנים (לשימוש לתינוק מגיל לידה עד 6 חודשים), בעל עיצוב יפהפה ותקני בטיחות קיימים.  למעשה, לדגם משי: 6 מצבי גובה, אפשרות נדנוד, אפשרות קיפול קלה והכנסה לתיק נשיאה ייעודי.

העריסה עצמה מגיעה עם מזרן בד (רך ונעים) ויש לה 2 דפנות רשת שניתן לצפות מבעדן בתינוק.  דגם “משי פלוס” יכול להפוך ללול המתאים לפעוט עד גיל שנתיים כיוון הוא ניתן לפתיחה והארכה בחלקו התחתון.  ערכת העריסה כוללת מזרון אלוורה הממולא בסיבה קוקוס, כילה (כנגד יתושים), מגש תחתון המאפשר אחסון ואפילו תיק נשיאה לעריסה. העריסה מגיעה גם עם זוג גלגלים, המותקנים בהם מעצורים כך שמצד אחד ניתן לנייד ומצד שני ניתן לעגן בבטיחות את העריסה למקומה.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »
לפרטים ולהזמנות