משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

בוסטר מומלץ לשנת 2022
בוסטרים מומלצים בשנת 2022

מגיע הרגע שהילדים שלנו מתפתחים ואנו כהורים צריכים להתקדם איתם. בוסטר הוא שלב חשוב בהתפתחות של הילד ומושב בטיחות הבוסטר ילווה אותו לרוב חייו. רוב הילדים מגיעים כבר באזור גיל שנתיים עד שלוש לשלב בו הם צריכים להתקדם לבוסטר, וההמלצה היא להישאר איתו עד אזור גיל 11. לכן, חשוב מאוד שנדע לבחור בקפידה ובדיוק את המושב הבטיחותי והאיכותי ביותר כדי להבטיח לילדים שלנו נסיעה כמה שיותר בטוחה ונוחה. במאמר הקרוב נעבור על מספר הדגמים החדשים והעדכניים כך שתבינו מהו הבוסטר המומלץ לשנת 2022 בשבילכם.

חשוב לדעת שלפי החוק כל ילד לפחות עד גיל 8 חייב בבוסטר, כך שמדובר בבחירה שתלך איתנו לא מעט שנים.

בוסטר מומלץ לשנת 2022 – איך לבחור?

אחרי שהבנו מה החוק מבחינת גיל אומר, נבין מה חשוב לבדוק כשאנחנו ניגשים למצוא בוסטר לילד שלנו. ישנם מספר קריטריונים שחשוב לוודא לפני הקנייה:

  • לוודא שהבוסטר מותאם לגיל והמשקל של הילד שלנו.
  • לוודא שהבוסטר עומד בתווי התקן האירופאי והאמריקאי (סימון על עמידה בתו התקן מופיע על גבי הבוסטר).
  • מומלץ להעדיף בוסטר עם משענת גב שמבטיח הגנה מרבית יותר לילד.
  • לוודא שמספר רצועות החיבור של המושב מתאימים בצורה האיכותית ביותר לביטחון של הילד ומאפשרים גם התקנה וניתוק קלים יחסית.

בוסטר מומלץ לשנת 2022 – הדגמים

·       בוסטר ג’ואי – דגם בולד:

מתאים להורים שמחפשים כיסא שישמש אותם לטווח ארוך. הכיסא מותאם לפעוטות מגיל שנה ועד למשקל של 25 ק”ג ברצועות הפנימיות, ולילדים מגיל 3 (מינימום 15 ק”ג) ועד משקל 36 ק”ג. הבוסטר של ג’ואי נחשב לאחד הדגמים הכי בטיחותיים שיש, ויש בו מספר גורמים שאחראיים לכך, כמו למשל:

  • מערכת המספקת הגנה נוספת על המושב והגנה מפגיעות צד.
  • משענת ראש המתכוונת ל-11 גבהים שונים ובכך מבטיחה הגנה מושלמת על הראש והצוואר של הילד.
  • 5 נקודות עגינה לבטיחות מרבית.
  • התאמה אוטומטית של רצועות הבטיחות לגובה הילד.
  • חיבור המושב לרכב מתבצע הן על ידי חיבור איזופיקס והן על ידי חגורת הבטיחות.

בנוסף, המושב עומד בתו התקן האירופאי כך שמי שמעוניין בבוסטר מומלץ לשנת 2022 בעל יכולות בטיחות והגנה גבוהות ביותר, יכול להתרשם לחיוב מבוסטר ג’ואי דגם בולד.

·       בוסטר אינפנטי – דגם רצועות רייס:

מדובר במושב גב בעל רצועות בטיחות מובנות ומרופדות מבית אינפנטי. המושב מבטיח נוחות שיא לילדים שלכם עם ריפוד רך, נוח ונעים למגע. בנוסף ניתן להסיר את הריפוד בעת הצורך ולכבס אותו. המושב מרווח, ומשענת הראש מתכוונת בהתאם לגובה הילד כך שמדובר בתוספת חשובה לנוחות הילד שלכם בעת הנסיעה. למושב משענת גב שתומכת היטב ומהווה עוד תנאי חשוב לנוחות הילד בזמן נסיעה ברכב. המושב מתאים לילדים ממשקל 9 ק”ג ועד למשקל 36 ק”ג, כך שחשוב לוודא ולבדוק שאכן המושב מתאים לילד שלכם. מדובר בדגם ייחודי ונוח של בוסטר אינפנטי ולכן נחשב לבוסטר מומלץ לשנת 2022.

·       בוסטר גרקו – דגם נאוטילוס

חברת גרקו היא אחת החברות האיכותיות ביותר בכל מה שקשור במוצרי בטיחות הילדים. יש לה למעלה מ-60 שנים של ניסיון ובכל שנה מכניסה לשוק עשרות דגמים ומוצרים נוספים. הבוסטר המומלץ לשנת 2022 של חברת גרקו הוא דגם נאוטילוס. הדגם מתאים לילדים מגיל שנה ומעלה ועד למשקל 36 ק”ג. מבחינת בטיחות המושב הוא עבר את מבחני הריסוק בציון גבוה ביותר, כולל הגנה מפגיעות צד. לכיסא 5 נקודות עגינה שמתבצעת באמצעות רצועות הבטיחות של הרכב. הכיסא מיועד לנסיעה עם כיוון הנסיעה בלבד. יש לכיסא 3 מצבי ישיבה, בכך הבוסטר של חברת גרקו עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ונחשב לבוסטר מומלץ לשנת 2022.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »
לפרטים ולהזמנות