משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

נדנדה חשמלית לתינוק סרינה 2 ב-1
נדנדה חשמלית לתינוק סרינה

כל הורה יודע שגידול תינוק דורש תשומת לב רבה. בימים ובחודשים הראשונים שלאחר הלידה התינוקות קטנטנים, אך יש להם צרכים גדולים ורבים מהם רוצים להמשיך להיות בתנועה כפי שהיו ברחם. נדנדה חשמלית לתינוק מדמה את התנועה שהם היו רגילים אליה ומעניקים רגעים של שלווה, נינוחות ומפנים מעט את ידי ההורים.

הרצון של התינוק להיות בתנועה הוא טבעי והרצון של ההורה להשתחרר מדי פעם מהרמת התינוק ברור גם כן. נדנדות עושות את העבודה כשהן יוצרות גירוי של תנועה מרגיעה שהתינוק רגיל אליה. בחודשים הראשונים התינוק אינו עצמאי, כמעט ואינו זז בכוחות עצמו ותלוי לחלוטין בהוריו. הנדנדה מהווה תוספת נפלאה לבית כשהיא מאפשרת להורים להניח את התינוק במקום בטוח המתאים בדיוק למידות גופו.

עשו ואל תעשו עם נדנדה חשמלית

רגע לפני שנצלול אל דגם נדנדה חשמלית לתינוק סרינה 2 ב-1, חשוב שנכיר את המוצר ונבין למה הוא מיועד. מה יש לעשות עם הנדנדה וממה יש להימנע כדי להבטיח לתינוק שלנו ולעצמנו סביבה בטוחה התומכת בכל צרכיו. נתחיל מכך שכמו בכל מוצר, יש להשתמש בו תחת השגחת ההורים ולשים לב כי אנו משתמשים בו בהתאם להוראות הבטיחות.

הנדנדה החשמלית מגיעה עם רצועות בטיחות ויש לחגור את התינוק בכל פעם לפני שמפעילים את התנועה. במקרה של לכלוך, יש לכבס את הריפוד ולשים בכביסה בהתאם להוראות שמופיעות על המוצר. נקודה נוספת נוגעת לנדנוד עצמו כאשר תינוקות רכים לא זקוקים למהירות גבוהה אלא לתנועה רגילה ולכן תמיד מומלץ להתחיל מהמהירות הנמוכה ביותר ולהעלות בהתאם לתחושה האישית ולתגובת התינוק.

ברגע שהתינוק יושב בבטחה בנדנדה החשמלית יש לשים לב כי הוא מגיב היטב לסביבה ושנעים לו. יש להימנע מכיסוי בשמיכה שעלולה לעלות כלפי מעלה ולהימנע מצעצועים בצד הנדנדה שאינם חלק ממנה. כמו כן, לא מומלץ להשתמש בנדנדה במשך כל היום אלא במידה ולשלב שכיבה על הבטן תחת השגחה ופעילויות נוספות עם התינוק. במשך כל זמן השימוש יש להקפיד להיות בסביבה ואם התינוק מגיב לנדנוד בצורה שלילית יש להוציא אותו ולנסות להניחו בחזרה כשהוא נינוח יותר.

נדנדה חשמלית לתינוק סרינה 2 ב-1: הבחירה הרגועה

ישנם יתרונות רבים לנדנדה החשמלית ועתה עלינו לבחור את המוצר הנכון לבית שלנו. בבחירה שלנו נפעיל מספר שיקולים כאשר מעבר לבטיחות נצטרך לחשוב על המרחב שלנו, הפונקציות של הנדנדה, מהירויות ההפעלה, התוספות שלה והאפשרות לנקות אותה. כל אלה יכולים להיות חשובים ואין כל ספק כי דגם סרינה 2 ב-1 מוביל בכולם.

נדנדה חשמלית לתינוק סרינה 2 ב-1 מציעה לנו מוצר נעים למראה אשר משתלב בקלות בכל חדר בבית. ניתן לנתק את המושב ולהפוך אותו לטרמפולינה, מה שיכול לשמש בהמשך הדרך גם לטעימות הראשוניות ולנדנוד בחדרים שונים בבית בלי לחוות סרבול במעבר. מבחינת מהירות ההפעלה, הנדנדה מגיעה עם שש מהירויות שונות וכמו כן היא מתנדנדת אחורה קדימה ולצדדים, לבחירת ההורים. בנוסף לנדנוד, המוצר מגיע עם חמש מנגינות קלאסיות רגועות ועוד חמש נעימות של צלילי טבע.

סרינה מציעה ריפוד פנימי קל להסרה ולניקוי במכונת הכביסה (בהתאם להוראות הניקוי). הקשת עם הצעצועים מגרה את התינוק וניתנת להסרה בשלב מאוחר יותר, כשהוא זקוק כבר לגירויים חדשים. מבחינת הבטיחות, המוצר מגיע עם רתמת בטיחות נעימה שמבטיחה שהתינוק יהיה מוגן בתוך הנדנדה. ללא כל ספק, זוהי אחת הבחירות הטובות לבית, להורים ולתינוק והיא מתאימה לרכישה עצמית וכמתנה מפנקת.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »
לפרטים ולהזמנות