משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

נדנדה חשמלית מומלצת לתינוק
לבחור נדנדה חשמלית לתינוק

תינוקות רגילים לתנועת נדנוד עוד מהבטן. הם אוהבים להיות על הידיים, לזוז יחד עם ההורים ונרגעים מהתנועתיות. החיים המודרניים מחייבים את ההורים למשימות שונות במהלך היום ומדי פעם הם זקוקים להפסקה מהחזקת התינוק. נדנדה חשמלית מומלצת לתינוק מגיל צעיר ויכולה להקל על ההורים.

נדנדה חשמלית היא לא מוצר חובה כמו כיסא בטיחות, אך היא יכולה להיות לעזר רב עבור ההורים. נדנדה חשמלית מומלצת לתינוק מגיל צעיר ויכולה ללוות את המשפחה למשך מספר חודשים וזאת בהתאם להוראות היצרן.

הפונקציות השונות של הנדנדה

כל נדנדה שונה וכל אחת מגיעה עם פונקציות שונות כשההבדלים העיקריים הם במרכיבים הבאים:

  • אופציות נדנוד – כל נדנדה מציעה חוויית נדנוד שונה. המשותף לכולן הוא התנועה שאמורה להרגיע את התינוק. חלק יתנדנדו לצדדים, חלק קדימה-אחורה וחלק לשניהם.
  • מראה – ככל הנראה ההבדל הבולט ביותר בין הנדנדות הוא במראה שלהן, אך זו לא סיבה לבחור אחת על פני האחרת וכדאי לבדוק את שאר הפונקציות.
  • משחקים – תינוק בן יומו רואה למרחק של כ-20 ס”מ בלבד אך הוא מתפתח במהירות ותוך זמן קצר ישמח להושיט את ידיו למשחקים שיעניינו אותו ויהיו תלויים מעל הנדנדה.
  • מוזיקה – חלק מהנדנדות מגיעות עם אפשרות להפעלת מוזיקה וכל נדנדה מציעה מספר מנגינות שונות ובצלילים ייחודיים.
  • ריפוד – חלק מהנדנדות החשמליות מגיעות עם ריפוד נוח להסרה לצורך כביסה. אחרות מגיעות עם ריפוד קבוע שאינו ניתן להסרה.
  • תקופת השימוש – אפשר למצוא נדנדה חשמלית מומלץ לתינוק עד לגיל חודשים ספורים ואחרות שמתאימות גם לגיל בו התינוק יושב לאכול ושמשמשות ככיסא.

נדנדה חשמלית מומלצת לתינוק לצורך הרגעה

נדנדה חשמלית מיועדת לעזור להורים בגידול התינוק הרך. היא מעסיקה את התינוק ומרגיעה אותו. עם זאת, חשוב מאד להקפיד להיות באזור ולחגור את התינוק בהתאם להוראות. כמו שלל מוצרי תינוקות, גם במקרה של נדנדות, ישנו תקן ברור של מכון התקנים ועליכם לרכוש רק נדנדה שאתם בטוחים שקיבלה תו תקן (באתר ישנן רק נדנדות שנמצאו מאושרות להפצה).

נדנדה חשמלית יכולה לסייע לכם לפנות קצת זמן לעצמכם. לעשות הפסקה קלה, להתייחס לילד הגדול יותר ולהעניק לתינוק סביבה נינוחה להיות בה. שימו לב כי חלק מהנדנדות מתאימות לישיבה לצורך האכלה ואחרות אינן מתאימות לכך כיוון שהתינוק לא יכול להגיע לתנוחת ישיבה. ממש כמו במקרה של בחירת עגלה לתינוק, חשוב לבצע את הקניה שמתאימה בדיוק לדרישות ולציפיות האישיות שלכם.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »
לפרטים ולהזמנות