משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

קניות ראשוניות לתינוק – טיפים להורים שבדרך
רשימת קניות לתינוק שנולד

ההכנה לקראת התינוק עוברת גם בקניות אותן תוכלו לערוך כאן אצלנו. כבר הכנו עבורכם רשימת קניות לתינוק שנולד והפעם אנחנו רוצים להוסיף טיפים שיעזרו לכם בדרך לקניה חכמה.

קניות ראשוניות לתינוק – מה דחוף ומה לא?

התינוק שלכם עומד לאהוב אתכם גם את תערכו קניות מראש וגם אם לא. עם זאת, ישנם מספר פריטים שתרצו שיהיו לכם עוד לפני הלידה או מוכנים להגעה מיד לאחריה (אם אתם לא רוצים להחזיק את הדברים אצלכם לפני הלידה). זו רשימת המוצרים שתרצו לוודא שתהיה לכם בשלב הראשוני:

  • כיסא בטיחות
  • מיטה או עריסה
  • בגדים ראשונים
  • חיתולים, אלכוהול, צמר גפן ומגבונים
  • ליולדת – תחבושות היגייניות

כל שאר הדברים אינם דחופים וגם אם לא הספקתם לקנות או אם אתם מעדיפים לערוך את הקניות לאחר הלידה, תוכלו להמתין. עם זאת, שימו לב שלא בטוח שיהיה לכם זמן לאחר הלידה ולכן ניתן לשער שתרצו לדאוג מראש גם לעגלה ולשידת החתלה.

מה לגבי יד שנייה?

ישנם הורים שמעדיפים לקנות את כל הציוד בחנות תינוקות וישנם הורים אשר שמחים לקבל ציוד מיד שנייה. אם אתם נמנים עם הקבוצה השנייה עליכם לשים לב לאיכות הציוד שאתם מקבלים. שימו לב שכל הברגים של המיטה במקומם, שאין חוטים חופשיים בבגדים ושכל מוצר כולל תו תקן.

אתם יכולים לקבל או לקנות ציוד לתינוק מיד שנייה אך לא מומלץ לקנות סל-קל או כיסא בטיחות שלא מהחנות. הכיסא עלול לאבד מיעילותו בשל חשיפה לשמש ובמכה ויהיה לכם קשה לדעת מה ההיסטוריה שלו כשהוא מיד 2.

עוד טיפים יעילים שיעזרו לכם עם ההתארגנות הראשונית

  • הכי יקר הוא לא בהכרח הכי טוב – אתם רוצים להעניק לתינוק שלכם ציוד שמתאים לכם ולו או לה. הדבר נכון כשאתם מחפשים עגלה לתינוק, כיסא בטיחות וחדר לתינוק.
  • תמשיכו לקנות עוד ציוד במהלך השנים הראשונות – אל תנסו לקנות את כל הציוד שתצטרכו מראש, ניתן לשער שכבר בשבועות לאחר הלידה תמצאו את עצמכם קונים עוד ציוד ולכן אין צורך להילחץ אלא ליהנות משלב הרכישה.
  • אתם לא צריכים לצאת מהבית – הרבה יותר נוח ומשתלם לעשות את הקניה דרך הרשת. כך אתם יכולים להשוות בין המוצרים, לראות את כל המפרט וליהנות ממשלוח עד הבית בדיוק בזמן.
  • התינוק שלכם עומד לגדול ומהר – אתם לא צריכים המון בגדים ואפילו לא הרבה. תינוקות גדלים במהירות ועל אף שהבגדים שלהם יפיפיים וחמודים, כדאי שתשקיעו כל פעם במה שאתם צריכים.
  • אל תהססו להתייעץ – גם כשאתם קונים ברשת אתם מוזמנים ליצור קשר, לשאול שאלות ולהתייעץ איתנו.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »
לפרטים ולהזמנות