משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

תלת אופן לילדים – חלק בלתי נפרד מההתפתחות
תלת אופן לילדים

לא בכדי רשמנו שתלת אופן לילדים יכול להיות חלק מהותי בהתפתחות. יש לכך כמה סיבות והראשונה מבניהן היא היכולת לתמוך בעצמאות הטבעית של הגוזל. פעוטות מתחילים לעשות דברים בעצמם לקראת גיל שנה או שנתיים, על כן נהנים מאוד מן האפשרות לקבל טעימה של עצמאות. תלת אופן לילדים מאפשר להם לרכב על האופניים שלהם בעצמם “ולקחת מושכות” על התנועה של גופם במרחב. כערך מוסף, הילדים למדים שליטה עצמית וכישורים מוטוריים שלא נאמר גם לבטוח בעצמם תוך כדי תנועה עצמאית במרחב.

תלת אופן לילדים – פיתוח כישורים מוטוריים

בין יתרונות מוטוריים ניתן לציין גם שיפור ותרגול קורדיניציה ושיווי משקל. שכן, רכיבה על אופניים שכאלו יכולים לעזור לילד לפתח את האיכויות הללו תוך שהם למדים כיצד לנווט את הכלי. בכך, הילד יתרגל את מיומנות ה-עין-יד שלו, בייחוד בפניות “מאתגרות”, הימנעות “ממכשולים” בדרך והבנה מתי נכון “לצפור” בפעמון המצורף. לא רק זה, רכיבה בתלת אופן יכולה לאפשר הזדמנות להשתמש ברגליים ולאמן אותן אף יותר, בייחוד אם יש פדלים שניתן להפעיל ולסובב.

כפועל יוצא מיכולתם של ילדים לקחת שליטה על התנועה שלהם במרחב, כדרך נהיגה עצמאית בתלת אופן, הם למדים לקחת יוזמה ולצאת להרפתקאות של עצמם. בין אם זה לחקור פינות שונות בבית, בחצר או בפארק. בייחוד אם יש סל קדמי או אחורי שניתן לחבר לאופניים כך שהם יכולים “להעמיס סחורה” ולקחת אותה ממקום למקום. ובקיצור, הילד מתרגל את היכולת לפעולה עצמאית מבלי לקבל עזרה נוספת מהוריו.

בניית ביטחון ואמונה עצמית כדרך שימוש בתלת אופן לילדים

וכתוצאה מכך שהילד לומד פעולה עצמאית, מפתח יוזמה ומתרגל כישורים פיזיים, סביר שהוא יבנה את תחושת הביטחון בעצמו. בין היתר, כי הוא צובר עוד ועוד הצלחות שמראות לו כמה עוד הוא מסוגל. זה כשלעצמו יכול כבר “להוכיח”, או לבסס את האמונה שהעולם הוא מגרש המשחקים שלו ושיש לילד אפשרות להשפיע על מה שסביבו. אמונה חיובית ומעצימה, שיכולה ללוות אותו לאורך שנות התבגרותו. עם הזמן, הילד לומד לרכב באופניים באופן מיומן, מוכשר ונהדר ויכול להרגיש ממש כמו “מבוגר אחראי” שיודע איך “להסתדר בעולם”.  ביחוד באם הוא מפתח את הכישורים המוטוריים שלו ומגלה שעם המאמץ וההשקעה הוא מפתח יכולות שמאפשרות לו לתפעל את המכשולים שבדרך ואת האופניים שלו בדרך יעילה מתמיד.

כך שאם נרצה לסכם זאת, תלת אופן לילדים מאפשר לילדים הזדמנות לפתח את הקורדניציה, שיווי המשקל, שרירי הרגליים, היוזמה האישית, תחושת העצמאות, ואף את הביטחון והאמונה בעצמם ש-“כן, אני מסוגל להשפיע וליזום בעולם”. מעבר לזה, תלת אופן שכזה יכול לשמש הכנה מוצלחת לאופניים, שכן הילד כבר יכיר את הכלי בתצורה כזו או אחרת והמעבר לאופניים יכול להיות קל יותר. כל שכן כאשר הילד כבר מחזיק באמונה ובהכרה שכאשר הוא באמת רוצה, ומתמקד, הוא מצליח לפתח את הכישורים הדרושים כדי להצליח בכל משימה. גם אם מדובר ברכיבה על אופניים “גדולים” יותר.

תלת אופן לילדים אינפינטי דגם עלית – יכול להתאים לילד?

תלת אופן לילדים אינפיניטי דגם עלית, הוא למעשה תלת אופן בעל מושב מסתובב שניתן לכוונן לשני מצבי גובה, כך שיש כאן גמישות פונקציונלית. מעבר לכך, השלד של תלת האופן אכן חזק ועשוי ממתכת, כך שזה כבר יתרון. לתלת האופן מערכת היגוי יעילה וחדשנית כך שהילד יוכל לכוון בקלות את תלת האופן ואולי להרגיש יותר בשליטה על תנועות הכלי. והגלגלים עצמם הינם מוקצפים מה שלמעשה יכול למנוע פנצ’רים ולסייע ביציבות הכלי. וכשכבה נוספת של בטיחות, ישנן רצועות בטיחות בתלת האופן עצמו.

נוסף על כך, תלת האופן של אינפיניטי מגיע עם גגון רחב ונוח שיכול לספק הגנה מקרני השמש, ידידת דחיפה ארגונומית שיש בה מנגנון כוונון שניתן להתאימו לגובה הרצוי ואפילו סל אחסון שיאפשר נשיאת פריטים ממקום למקום.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »
לפרטים ולהזמנות