משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

מיטת תינוק איכותית בתקציב נמוך
מיטת תינוק איכותית בתקציב נמוך

מיטת תינוק לא חייבת להיות יקרה מאד. התינוק יישן על כל משטח כמעט אם הוא עייף וכל עוד המיטה עומדת בתקן והמזרן מתאים לה בדיוק, באופן התואם את הוראות הבטיחות, אפשר לבחור את המיטה על פי התקציב והטעם האישי.

אם אתם מחפשים מיטת תינוק איכותית בתקציב נמוך, יכול להיות שאתם מחפשים פתרון לבית, לחדר נוסף, לבית של סבא וסבתא ואולי מיטת תינוק מתקפלת לטיולים. החדשות הטובות הן שישנן אפשרויות מעולות, שעומדות בתקן ושהתינוק שלכם יוכל לשכב בבטחה, ללא קשר לתקציב.

ההבדל בין המיטות בתקציבים השונים

רגע לפני שנבחן את המיטות השונות, כדאי שנבדוק מה זה אומר מיטת תינוק איכותית בתקציב נמוך. נתחיל מכך שכל מיטה אשר עומדת בתקן, שהיא שלמה, כל חלקיה מורכבים ושהמזרן תואם למידות שלה, מתאימה לשינה של התינוק. יש לשים לב כי כל הנכתב למעלה אכן מתקיים ואם כך הדבר, עכשיו השאלה היא איזו מיטה הייתם רוצים שתהיה בביתכם.

מעבר לכך שהמיטות נבדלות זו מזו במחיר, הן נבדלות בעיצוב, בפרטים הקטנים ולעתים גם בגודל (במעט). ישנן מיטות אשר מגיעות עם מגירה מתחת וכאלה שללא. מבחינת התינוק, הוא לא שם לב לנראות של המיטה, אך עבור ההורים כמובן שישנה חשיבות לנראות של חדר התינוק. אפשר למצוא חדרים יפיפיים במגוון רחב של תקציב כאשר פעמים רבות זה הפתרון המושלם לחדר מעוצב.

רכישת מיטת תינוק איכותית בתקציב נמוך – טיפים

אין זה משנה אם אתם מחפשים אחר מיטה בתקציב נמוך או גבוה, אתם יכולים למצוא בדיוק את מה שנחוץ לכם על ידי מתן תשומת לב לטיפים הבאים:

1.     דגש על בטיחות

הדבר הראשון שיש לשים לב אליו הוא הבטיחות והדבר נכון לכל מוצרי התינוקות. כל מיטה אשר נמכרת כאן באתר מחזיקה בתקן הנדרש למוצרי תינוקות. אפשר למצוא חברות איכותיות כמו סופר בייבי ואחרות וליהנות ממחירים אטרקטיביים שלא על חשבון הבטיחות. יש לשים לב כי בנוסף למיטה חשוב לבחור מזרן לתינוקות שמיועד לגוף הקטן שלהם.

2.     התאמת המיטה לשטח הדירה

בדירות קטנות אפשר לבחור מיטות מתקפלות ובמיוחד אם המגורים במקום זמניים, אם מדובר על מיטת תינוק שנייה וכל זאת בלי לוותר על האיכות. ישנן שפע של מיטות כמו אנאל, דניאל ואחרות כשכל אחת מגיעה בגודל שונה מעט ורצוי לחשוב על החיים המשותפים ולא רק על הנראות בחודשים הראשונים. יש לזכור כי מדובר ברהיט שיכול ללוות את התינוק גם עד גיל שלוש אז רצוי לחשוב על הנוחות של כולם.

3.     בחירת מיטה בעלת גבהים משתנים

נקודה חשובה בבחירת מיטת תינוק זולה היא הגובה שלה. מיטה נמוכה מאד תקשה להכניס את התינוק בתקופה הראשונה. לעומת זאת מיטה שלא יורדת למטה לא תהיה שימושית כשהתינוק מתחיל לעמוד ולטפס. רצוי להסתכל על הטווח הארוך וכל זאת בלי להתפשר על התקציב הנוכחי. במקרה של שאלות, נשמח לענות ולעזור לבצע את הבחירה הטובה ביותר.

4.     בחינת העיצובים השונים

מיטת תינוק יכולה להגיע בשלל עיצובים ותקציבים. אפשר למצוא את הפתרון המושלם ובאתר ישנן שפע של אפשרויות בדיוק כדי לאפשר לכל הורה למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורו ועבור התינוק. מיטה בעיצוב הרצוי תחסוך בעלויות עבור עיצוב החדר שמסביב.

5.     התקנה בטוחה על פי ההוראות

בכל מקרה, יש להקפיד להתקין את המיטה על פי ההוראות. במקרה שנראה שחסר חלק, שמשהו לא ברור, יש לפנות אלינו ונראה כיצד אנחנו יכולים לעזור. המטרה היא להציע מרחב בטיחותי לתינוק ואפשר לעשות זאת בכל תקציב ועיצוב.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »
לפרטים ולהזמנות