משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

חנות מומלצת לעגלות ילדים

חנות עגלות ילדים

הנה מספר שאלות שהורים צעירים והורים שבדרך שואלים: “איפה אפשר למצוא חנות עגלות זולה?” “איזו חנות מומלצת לעגלות ילדים?” וגם “איך אפשר למצוא את העגלה המושלמת בין כל המותגים הקיימים?” שאלות אלו נפוצות ומעסיקות (ובצדק) את ההורים.

כניסת תינוק או תינוקות למשפחה מרגשת ודורשת פעולות שלא עשיתם כזוג. אחת מהן היא רכישה של מוצרים שונים שיהיו שימושיים כבר בתחילת הדרך. שלל המותגים וטווח המחירים הרחב יכולים להשאיר אתכם מבולבלים ועם שאלות רבות. הפעם אנחנו רוצים לבחון איזו חנות מומלצת לעגלות ילדים ומה הופך אותה לאחת כזו.

מותגים, מחירים ויחס אישי

השאלות על בחירת העגלה המתאימה ובמקום הנכון יכולות להעלות את סוגיית המותגים השונים שקיימים בשוק, טווח המחירים הרחב ובבחירה חייב להיות גם שיקול של היחס והאחריות של החנות.

מותגי עגלות ילדים

ישנם שלל מותגים עבור עגלות ילדים. חלקם מייצרים עגלות מגיל לידה, כמו העגלה המשולבת עם סל שכיבה, וויאג’ VOYAG או עגלה משולבת דגם מיוז MUZE TRAVEL SYSTEM ג’ואי. מותגי עגלות אלו מתאימים מגיל לידה ונחשבים לאיכותיים ומומלצים במיוחד מגיל אפס.

ישנם מותגים אשר מתאימים יותר לתינוקות לאחר גיל חצי שנה ולפעוטות כמו דגם ג’רזי אינפיניטי. יש לשים לב בבחירה כי מדובר בחברה מקצועית, מנוסה, בעלת שם טוב וכמובן שעומדת בכל התקנים הבטיחותיים הנדרשים.

מחירים

טווח המחירים משתנה בין העגלות ובין החנויות. החוכמה היא למצוא עגלת ילדים בתקציב המתאים לכם. אפשר לראות טווח שמתחיל במאות שקלים כמו טיולון פאקט PACT ג’ואי שמתאים מגיל אפס ועד לעגלות באלף שקלים ויותר כמו עגלת כרום ג’ואי.

מחיר גבוה לא בהכרח אומר שהעגלה תהיה טובה יותר, אך פעמים רבות ההבדלים נובעים מהמפרט. יש לברר האם העגלה מגיעה עם סל שכיבה, סל קל והאם היא כבדה או שיהיה קל להתעסק איתה.

היחס של החנות

חנות מוצרי תינוקות אשר מכירה את התחום ונותנת אחריות ותמיכה על פי הצורך היא המקום הנכון להגיע אליו. גם ברכישה ברשת אפשר להתרשם מהמפרט, התקנון ולבדוק כי זמני האספקה מתאימים לכם. בדקו כיצד ניתן ליצור קשר ושקלו להצטרף למועדון ההנחות.

חנות מומלצת לעגלות ילדים

חנות מומלצת לעגלות ילדים צריכה להציע לכם מבחר של מותגים במחירים שונים כך שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה לצרכים שלכם. בטרנדי בייבי אנחנו מזמינים אתכם ליהנות ממחירים מהיבואן לצרכן ובו זמנית משירות אישי וזמינות גבוהה.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »
לפרטים ולהזמנות