משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

מהו טיולון דו כיווני ומהם היתרונות שלו?
טיולון אינפנטי שני כיוונים

כהורים טריים, כל מבט בתינוק ממלא אותנו בגאווה. אנחנו דואגים לו (או לה), תוהים כל הזמן האם נעים לו ולכן לא באמת רוצים להתנתק. גם כשאנחנו יוצאים לטיול נשמח להסתכל על התינוק הקסום שלנו ולשם כך ישנו טיולון דו כיווני.

טיולון המאפשר נסיעה עם או כנגד לכיוון הנסיעה נקרא “דו-כיווני”. הוא נוח לשימוש, הידית עוברת בקלות מצד לצד וככה קל יותר לתקשר עם התינוק. לפעמים נרצה לטייל כשהתינוק עם הפנים קדימה כך שהוא יוכל לגלות את העולם ולפעמים, כשהתינוק בוכה, עייף או שאנחנו מרגישים שיש צורך בקשר עיין, נרצה להחליף בקלות את הידית למצב בו פני התינוק מופנות אלינו.

טיולון דו כיווני – היתרונות של אינפנטי

דגמי אינפנטי מציעים להורים חוויה נפלאה בכל דרך. הם קלים במיוחד, קומפקטיים ומגיעים עם סל שכיבה גדול, מרווח ומרופד. דגם אינפנטי רברסו מציע קיפול קומפקטי ביד אחת בלבד, מעבר בין ישיבה לשכיבה מלאה ושלדה חזקה וקלה. כל היתרונות שאפשר לחפש בטיולון דו כיווני נמצא כאן ואתם יכולים ליהנות מכל הליכה, בכל שטח שתבחרו.

בחירת טיולון שיתאים מגיל לידה ועד לאחר ההליכה

בתחילת הדרך הטיולים בעגלה נעשים במצב שכיבה. התינוק יכול לקבל גירוי מכל מה שנמצא לפניו או מעליו וההורה פעמים רבות רוצה לדעת כי הוא מרגיש בנוח וששום דבר לא מציק לו. עגלה מומלצת תהיה כזו שתאפשר לכם לקבל את מה שאתם מצפים לו. אתם יכולים להיות רגועים עם טיולון דו כיווני ולדעת כי התינוק שלכם תמיד במצב האופטימלי.

כל עוד התינוק אינו מתיישב בכוחות עצמו כדאי להשכיב את הטיולון ככל האפשר ורק לאחר מכן לעבור למנח ישיבה. בטיולון של אינפנטי תוכלו להשתמש גם כשתינוקכם ילך בכוחות עצמו ולמעשה עד שתחליטו שאין לכם יותר צורך בעגלה. אם אתם רוצים לקנות רק טיולון אחד, אין כל ספק שזהו הפתרון המושלם עבורכם.

לקנות טיולונים, עגלות וכסאות בטיחות בקלות

טרנדי, אתר מוצרי הילדים והתינוקות המוביל בישראל מעמיד לרשותכם את המותגים המובילים ומציע לכם חוויית קניה נעימה, בטוחה ופשוטה. הצוות שלנו שמח לענות על כל שאלה ויעזור לכם בכל התלבטות ודילמה. האתר מאובטח ופרטיכם מועברים רק לגורמים הרלוונטיים כשכל הזמנה מגיעה תוך עד שבעה ימי עסקים, לפתח ביתכם. עומדים להיות הורים או מתכוננים ללידה? אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל צורך ושאלה.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »

אתר טרנדי לא פעיל, האתר מוצע למכירה

האתר מוצע למכירה, למידע נוסף נא השאירו את פרטיכם מטה. 


This will close in 20 seconds

לפרטים ולהזמנות