משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299 ש״ח (לא כולל ריהוט)

לקוחות יקרים, האתר סגור להזמנות בשל שיפוצים וחידושים שייבצעו בתקופה הקרובה . אל דאגה הזמנות שבוצעו ייסופקו בקרוב. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בוואצאפ

טיפים לקניית עגלת תאומים
עגלה לתאומים

הורים לתאומים או תאומים שבדרך? אתם בוודאי מתרגשים ורוצים לוודא שיש לכם בדיוק את מה שצריך בבית ומחוצה לו. במיוחד עבורכם ריכזנו טיפים לקניית עגלת תאומים, העגלה שתשמש אתכם לא מעט בזמן הקרוב ושאיתה תרצו להתנייד בקלות.

עגלת תאומים שונה מעגלה של תינוק יחיד. היא באופן טבעי גדולה יותר ולכן גם כבדה ועלולה להרגיש יותר מגושמת. לשמחתכם, העגלות השתפרו לאין שיעור בשנים האחרונות ובכך גם אלו המיועדות לתאומים והטיפים הבאים יעזרו לכם לבצע את הבחירה הכי טובה עבורכם.

התאימו את העגלה למעלית

כחלק מהיום יום יתכן מאד שתצטרכו לעלות ולרדת עם התאומים במעלית. אתם רוצים לבחור בעגלה שתוכל להיכנס אל המעלית שלכם. על אף שעגלה רחבה יכולה להיראות אטרקטיבית, המטרה שלכם צריכה להיות בחירה באחת שתהיה פרקטית, בכל היבטי החיים. כמו כן, כדאי לדעת כי עגלות רחבות עלולות להיות מסורבלות יותר לטיולים בעיר.

הכנסה נוחה של העגלה לרכב

כל ההתנהלות סביב העגלה צריכה להיות נוחה ובוודאי כשיש לכם תאומים. זכרו כי אתם צריכים עגלת תאומים שתשרת אתכם ולא להפך. חשוב שיהיה קל לקפל אותה ושהיא תתאים לתא המטען של הרכב שלכם (וזכרו כי יתכן שהרכב שלכם שונה בגודלו מזה של השכן).

שימו לב למשקל העגלה

הגיוני כי עגלת תאומים תהיה כבדה יותר מעגלת יחיד. עם זאת, ככל שהיא כבדה יותר יהיה לכם קשה להתנייד איתה, לקפל אותה ולהתנהל בחיי היום יום בנוחות. כשאתם מסתכלים על הדגמים השונים חפשו עגלה, הסתכלו גם על המשקל שלה ובחרו באחת שלא תכביד עליכם ושתוכלו להרים לתא המטען בלי לשבור את הגב.

בחרו עגלה שתתאים מהיום הראשון לאחר הלידה

כדאי מאד לחפש עגלה שתוכלו להשתמש בה מהיום הראשון לאחר הלידה. הוצאות על תאומים עשויות להיות גדולות יותר מהוצאות על גידול ילד יחיד. כדי להוזיל עלויות העדיפו עגלה שתוכל ללוות אתכם עד שהתאומים כבר ישתוללו ויטיילו בלי עגלה. חפשו עגלה שאפשר להשכיב אותה הכי קרוב ל-180 מעלות וכזו שאפשר להושיב.

הקדישו תשומת לב לידית ולמעצור

כשאתם מחפשים טיפים לקניית עגלת תאומים, אתם צריכים להתייחס גם לפרטים הקטנים ביותר. חשוב מאד שהידית תהיה נוחה להחזקה ושתשלוט היטב בעגלה. היום ישנן ידיות שאפשר לכוון כך שיתאימו לגובה של כל אחד מההורים וידיות שמתאימות לשליטה ביד אחת. כמו כן, חשוב שהמעצור יהיה איכותי ונשלט בקלות.

עוד מאמרים

סט מצעים למיטת תינוק NINO RAINBOW נינו קשת

המדריך השלם למיטות תינוק

    קבלת הפנים של תוספת חדשה למשפחה היא אירוע חשוב מלא בשמחה, ציפייה, וללא ספק, אינספור החלטות שיש לקבל. העיקרית בין ההחלטות הללו היא

קרא עוד »

אתר טרנדי לא פעיל, האתר מוצע למכירה

האתר מוצע למכירה, למידע נוסף נא השאירו את פרטיכם מטה. 


This will close in 20 seconds

לפרטים ולהזמנות